Marknadsföringsboken

595 kr
Finns i lager för omgående leverans
Finns ej i lagret
Endast få kvar i lagret (12 st)
Finns ej i lagret
Bevaka produkt

Ange din e-postadress nedan så meddelar vi dig när produkten finns i lager! Din e-postadress sparas i upp till 180 dagar.

Produktbeskrivning:
Marknadsföringsboken ger heltäckande kunskaper på grundläggande kurser i marknadsföring vid universitet och högskola samt kurser för yrkesverksamma personer. Boken är modern och praktisk, men vilar på stadig teoretisk grund. Den förklarar både överskådligt och uttömmande hur marknadsföringens olika delar hänger ihop. Ofta med svenska exempel. I boken kan man följa marknadsföraren Anna som arbetar på ett fiktivt företag, modekedjan TrendLine, och de problem hon ställs inför - och hur hon löser dem. Tack vare karaktären Anna blir det abstrakta konkret för läsaren, som får följa hur hon tillämpar sitt teoretiska kunnande i en krävande verklighet. Marknadsföringsboken finns på webben också. På webbplatsen finns fördjupningsmaterial och komplement, bland annat i form av case och inspelade intervjuer. Webbmaterialet ökar förståelsen för bokens teoretiska innehåll. Läsaren kan dessutom testa sig själv med hjälp av olika kunskapsfrågor.


Författare: Malin Sundström Lena Mossberg Upplaga: 1 ISBN: 9789144056180 Språk: Svenska Vikt: 883 gram Utgiven: 2011-05-01 Förlag: Studentlitteratur Antal sidor: 394 MARKNADSFÖRING TEORI STRATEGI OCH PRAKTIK
  Spara som favorit


Artikelnummer:
9789144056180

Drift & produktion: Wikinggruppen

Produkten har blivit tillagd i varukorgen