MARKNADSFÖRING TEORI STRATEGI OCH PRAKTIK

645 kr
Finns i lager för omgående leverans
Finns ej i lagret
Endast få kvar i lagret (9 st)
Finns ej i lagret
Bevaka produkt

Ange din e-postadress nedan så meddelar vi dig när produkten finns i lager! Din e-postadress sparas i upp till 180 dagar.

Produktbeskrivning:
Marknadsföring: Teori, strategi och praktik utgör en utmärkt och uppskattad introduktion till marknadsföringsområdet. Boken utgår från Kotlers och Armstrongs teori- och modellvärld och knyter an till den referensram som miljontals marknadsförare världen över använder som utgångspunkt för marknadsföringsbeslut. Genomgående är exempel och case anpassade efter svenska förhållanden, men fortfarande med en tydligt internationell prägel.
Den nya upplagan har reviderats och uppdaterats både i teoridelen och när det gäller exempel. En mängd nya case har tillkommit inom bland annat industriell försäljning, produktutveckling, hållbarhet och marknadskanaler.
I den nya upplagan har hållbarhetsperspektivet utvecklats med stark betoning på konsumtionssamhällets sociala, ekonomiska och miljömässiga konsekvenser. Stor vikt har också lagts vid konsekvenserna av digitalisering, urbanisering och ökad marknadstransparens och hur marknadsförare kan hantera fenomen som delningsekonomi genom nya metoder.


Författare: Kotler Philip, Anders Parment ISBN: 9781292211138 Språk: Svenska Vikt: 1080 gram Utgiven: 2017-08-25 Förlag: Pearson Academic Computing MARKNADSFÖRING TEORI STRATEGI OCH PRAKTIK
  Spara som favorit


Artikelnummer:
9781292211138

Drift & produktion: Wikinggruppen

Produkten har blivit tillagd i varukorgen