Marknadsföring , Teori och Tillämpningar 3 upplagan

795 kr
Finns ej i lagret
Bevaka produkt

Ange din e-postadress nedan så meddelar vi dig när produkten finns i lager! Din e-postadress sparas i upp till 180 dagar.

Produktbeskrivning:

Marknadsföring: Teori och tillämpningar utgör en utmärkt och uppskattad introduktion till marknadsföringsområdet. Boken utgår från Kotlers och Armstrongs teori- och modellvärld och knyter an till den referensram som miljontals marknadsförare världen över använder som utgångspunkt för marknadsföringsbeslut.



Författare: Philip Kotler Gary Armstrong Anders Parment ISBN: 9781292404530 Språk: Svenska Vikt: 941 gram Utgiven: 2022-04-28 Förlag: pearson education limited Antal sidor: 504 Marknadsföring: Teori och tillämpningar
  Spara som favorit


Artikelnummer:
9781292404530

Drift & produktion: Wikinggruppen

Produkten har blivit tillagd i varukorgen